Förberedelser och förändringar i en redan överfylld hjärna...

Jag håller på med en grej just nu som tar hyfsat mycket tid och ger upphov till stor frustration iallafall i nuläget och som när det är färdigt kommer innebära en del förändringar här på bloggen. Men det håller jag hemligt än så länge.

Idag ska jag åka och kolla på en gammal soffa i sällskap med mamma, make och lilla systerdottern som är på besök över dagen. Som om inte det vore nog så roligt så ska mamma och jag åka till Göteborg över helgen och gå på kurs. Vi ska lära oss göra hattar på Tillskärarakademins helgskurs. Det ska bli rackarns roligt och jag har stora förväntningar på alla hattar jag ska göra sen... Tjosan, det var senaste nytt härifrån!





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0