Tjall i maskineriet!

Ja, det kanske ni märkte att det var lite knas på bloggen här i två dagar...Tomt och alldeles vitt som om det vore smällkalla vintern och snöstorm. Det blir tydligen så ibland men efter lite mailkontakt med blogg.se's support så löste det sig lätt och snabbt. Skönt det för jag trodde ett tag det var adjö's med min gamla trogna blogg och att jag skulle behöva sätta mig in i ettor och nollor och allt vad det där data-joxet kräver..... Huvaligen vad skönt det är när problem löser sig lätt!






As you may have noticed the blogg suffered a minor default these past few days, nothing that a little mailcontact with the bloggsupport could'nt handle, and now we're back on track again. With another week of fun in the sun...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0