Rosa pelargoner...

I förre veckan kände jag mig lite hängig. Maken överaskade mig då med två rosa pelargoner för att pigga upp mig lite. Nu står de stolta och fina och lyser upp den bruna fönsterkarmen i mitt syrum. Det finns inget bättre än små omtänksamheter när man känner sig lite ute för räkning. Vilken bra man jag har!





Last week I was feeling a bit low, so my husband decided to cheer me up with some flowers. Pink geraniums to be exact. Now they sit in the brown windowsill of my sewingroom.....I have the best husband ever!

Kommentarer
Postat av: Erika

Det var en bra karl du hittat! =) Små omtänksamma gester kan verkligen lyfta en hel vecka.

2011-05-23 @ 16:40:12
URL: http://swinginvintage.blogspot.com/
Postat av: Olivia

Ja han är snäll...Det är ju inte mycket som behövs som sagt. Rosa pelargoner är fint! :)



/ Ha det bra

2011-05-23 @ 20:19:24
URL: http://vidmittskrivbord.blogg.se/
Postat av: Charlotta

Hej Olivia!! Nu har jag läst en massa intressanta inlägg här på din blogg, så mysigt! Kommer du ihåg när vi var i Frankrike och de andra gick och åt torra baguetter och satt i nåt gathörn, medans du och jag gick på fin restaurang och storkoste oss? Och du har verkligen fortsatt med detta att söka guldkorn, inget verkar lämnas åt slumpen. Inspirerande för mig. Så bra du är på tyg och tråd, verkligen ärvt mors talang...

Ha det nu bra så länge, keep up the good work! :-)

Kram Charlotta (Freppas lillasyster)

2011-05-24 @ 10:03:55
Postat av: Olivia

Hej Charlotta!!!

Vad kul att höra från dig!! Ja visst kommer jag ihåg det, det var ju det bästa med hela skolresan! :) Nä, visst ska man unna sig guldkorn i livet, det är härligt ju. ;) speciellt när guldkornen är att äta gott..

Tack, jo jag är helt besatt av sömnad nu, det är jättekul..



Hare bra! Kram Olivia (jag såg Fredrika föresten för någon vecka sedan, hon stanna bilen och ville att jag skulle kolla på den nya bebisen, men så råkade jag kolla in på fel sida bilen/fel barn och hon sa. Nä inte den där, det är den gamla..hehe. det tyckte jag var roligt...)

2011-05-24 @ 20:46:08
URL: http://vidmittskrivbord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0