Vart tog veckan vägen...

Den här veckan har det varit full rulle med mycket jobb och späckat schema. Mitt i denna fullsmäckade agenda har jag även lyckats göra lite bra affärer. Jag har nämligen kommit över ett rejält tyglager från min trogna tygbutik som ska lägga ned, det gamla paret som hade den ska pensionera sig och jag har hamstrat så det heter duga..Många rullar blev det innan jag kände mitt tygbehov mättat (mestadels bomullstyger av riktigt god kvalité) och åtskilliga knappar med till ett mycket överkomligt pris. Nu har mitt tyglager blivit riktigt ansenligt faktiskt och det är en riktigt härlig känsla att vara rik på tyg...Det enda nu är att fixa en bra förvaring till godbitarna. För min skrubb under trappan är full sedan tidigare tyguppköp....Härliga tider, strålande tider!






This week passing has been really busy. In the middle of all work I even had time to do some good business, the old fabricstore that I used to visit is closing and the old couple running it is retiring. So I got a good price on lots and lots of fabric, mostly good quality cotton and also lots and lots of buttons...It really is a good feeling to be rich in fabric.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0