En lördag i Juli...

Igår var maken och jag på en veteranmarknad i närliggande by. Det fanns mycket roligt att titta på bland annat den här Amazonen som nog var bland det häftigaste jag sett...Omlackad i en cool silvermetallic blev den en riktig pärla och jag som annars strikt föredrar orginalfärger fick mig en tankeställare....


 

 

Jag köpte en klocka som jag egentligen betalade på tok för mycket för, 75 kronor. Jag försökte pruta men det gick inte, vilket var väldigt irriterande för första gången jag tittade på den ville karln som hade den pruta. Jag kunde inte bestämma mig då utan gick vidare en sväng. När jag sen kom tillbaka var det hans fru som stod bakom loppisbordet och hon var en hård förhandlare. Där fick jag lära mig en läxa minsann....Jag skulle köpt den till mycket bättre pris första gången istället för att töva....Men men, trots att den är lite trasig i ena visaren är jag rätt nöjd. Den var ju fin och den går rätt med en uppdragning om dagen...

 

 

 

 

 

 

Jag hade även fixat till en fin frisyr som jag insåg att jag måste ha lite oftare. Det är väldigt enkelt att bara sätta upp luggen lite sen rulla in resterande hår i en rat i nacken. Snyggt och enkelt....

 

 

 

Yesterday we went to a fleamarket. We saw the most amazing Volvo Amazon in a really cool silvermetallic. I ordinary prefer originalcolour but this was real smashing. I also bought a clock to a real unreasonable price, I tried to haggle but the lady wouldn't have it and I got it anyway. When we came home and I tried a hairdo I'm gonna make more often from now on. Just an easy roll in the neck with a rat. Easy and simple...


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! tack för att du tittade förbi min blogg så att jag kunde hitta din fina blogg! Härliga bilder, jag älskar din stil! :)

2011-08-01 @ 00:52:12
URL: http://www.spiffingsporadics.blogspot.com
Postat av: Olivia

Lina

Hej igen! Ja det var så lite, din blogg är ju jättefin! Du har jättefin stil du med, mycket inspirerande :) Jag tror nog jag ska köpa mig ett par rayban-bågar nu, ska bara kolla synen först..

2011-08-02 @ 09:17:26
URL: http://vidmittskrivbord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0