Röda saker...

Jag har länge varit sugen på ett par röda Hasbeens. Men obeslutsamhet angående modell och brist på finansiering har gjort att jag inte skaffat mig några. Men ibland går jag in på hemsidan och funderar på vilken sort jag helst vill ha. Det skulle ju vara ett par sandaletter och jag tror nog att de här är mina favoriter men de nya randiga strandsandaletterna gick ju inte av för hackor heller. Så......Det är nog allt en sak som det skall kluras på lite till på......

Jag måste också säga att den röda axelremsväskan och skärpet som syns på den tjusiga reklambilden här nedan känns väldigt begärliga med. Det enda som är lite synd angående skärpet är att det bara var en storlek, 104 cm. jag vill ju att skärp skall sitta tight i midjan och kan ibland störa mig på om det blir en för lång flärp "över" i midjan. Nu är ju bara frågan om man stör sig på det när det gäller det här skärpet, för det var ju annars rackarns rött och fint...Det ska jag klura lite på det med....Jag har ju letat efter det perfekta röda skärpet i många år nu, så lite till kan jag allt vänta....Medan jag klurar...

 

 



I've been thinking about getting a pair of Hasbeens for a long while now. Just can't decide on what modell. But the color will be red, of course, and maybe I should get me myself a bag and a belt also....Aren't they nice?

Kommentarer
Postat av: Kristina

Aaah . Gillar modellens preforerade med rosett samt beach sandaletten. Undrar om en plattfotad varelse som vars fötter skriker av smärta vid tom åsynen av en högre klack ändå kanske... kanske.... kunde klara Hasbeens...? Folk säger ju att de är ruggigt bekväma.Hmmm. Ska inte Hasbeens komma ut hos HM under våren,förresten?

Postat av: Olivia

åh, jag har ingen aning...Jag blev lite avskräckt av min mor som hävdade att det var jätteobekvämt med högklackade träskor...men..vad vet hon? ;) .... det är nog bara att testa, alla fötter är ju olika...jag är också plattfotad, har typ kalle anka-fötter och jag kan gå hur länge som helst i mina vanliga träskor...hoppas det är samma med hög klackade....ja de perforerade är ju skitsnygga de med...

2011-02-24 @ 16:08:19
URL: http://vidmittskrivbord.blogg.se/
Postat av: Kristina

Du, jag och Elisa/grandmothers perls får starta

en boot camp program för fötterna så att de klarar klackar." Kniiiip med tårna. Spreeeeta med tårrrna.Och så ritar vi cirklar motsols och medsols..."Klarar du högklackat? Clarks och Scholl, Hush Puppies och annat fotvänligt borde ju funka, tycker man.

Usch jaaa, jag hade en pojkvän som imiterade klafsandet av mina Kalle Anka fötter.Helt traunatiserad blir man ju.

Postat av: Olivia

Haha, ja det låter som en bra plan!

2011-02-27 @ 17:53:23
URL: http://vidmittskrivbord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0