Back in the saddle again...Westcoast part one!

Nu är jag tillbaka. Egentligen kom jag tillbaka för några dagar sedan, men de har varit fyllda till bredden så bloggandet fick stå tillbaka lite. Under min resa har jag kommit fram till många saker. Bland annat att räkor är så mycket godare vid västkusten och brännmaneter är inte så farliga som jag trodde. Det och mycket mer.... Nu kommer en hel laddning semesterbilder, så håll till godo!


 

På vägen upp första dagen stannade vi efter vägen och fikade. Min reskamrat lutar sig mot 240'n i sin fina matchande blå klänning.

 

 

Andra dagen spenderades på en kobbe ute i skärgården. Hunden Ellen ville väldigt gärna vara nära, speciellt när godispåsen togs fram ur matsäcken.

 

 

Det är så vackert med hav och kobbar...

 

 

På kvällen packade vi en picknick-korg och gick till utkiksplatsen...

 

 

Picknick-korgen innehöll de godaste räkor jag ätit....

 

 

Sen traskade vi hem i sommarnatten.....

 




I'm home from my holiday on the west coast. It's been really great, I've been eating shrimps and swiming in the sea every day. Oh, I just love the westcoast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0