Sommarhandväska....

Jag har sagt det förr och kommer säkert säga det igen. Men Etsy är smått beroendeframkallande...Den här lilla godingen fann jag där tillexempel. Jag har länge velat ha en sådan här men inte hittat, förrän jag kom på att Etsy fanns och där fanns även handväskor, en masse....Den här fick det bli, men jag har även mitt öga på några till...Men, man måste ju hedja sig lite ibland...Den här har samma färg på remmarna som mina sommarsandaletter och att matcha skor med handväskor, ja det är ju förstås alltid rätt snajdigt...








Got this wickerhandbag from my last Etsy-spree. It can be a small addiction that Etsy-place, to many things that I want to get my greedy little hands on. Not only bakelite and sewingthings, but now also handbags.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0