Men en enkel tulipan....

I veckan var det min födelsedag. Jag fyllde 28 och blev uppvaktad av familjen med många olika fina saker, god mat och trevligt umgänge...

 

 

 

Maken vet att jag älskar rosa rosor och på födelsedagsmorgonen väckte han mig med en puss och en stor bukett rosor. Att vakna bredvid honom varje dag är dock den allra bästa presenten av dem alla....

 

 

 

 

 

Jag har länge velat äga en klassisk tweeddräkt och mamma gav mig det allra finaste tyget. Harris tweed, bättre än så blir det inte...

Nu ska jag bara träna på att sy en dräkt i ett annat tyg innan jag sätter saxen i den här godbiten.....

 

 

 

Som om inte det vore nog fick jag även ett par finfina örhängen i vitguld med bergskristaller. En gång i tiden var de mormors....


 

Av min syster fick jag en riktig dunderögonskugga från Yves Saint Laurent. Vattenfast krämögonskugga i en läcker guldskimrande nudefärg som sitter perfekt och även går utmärkt att använda som primer. Tjohoo!

 

This week I celebrated my 28th birthday. This is some of the things I got from my lovely family....

 

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis på födelsedagen!

2010-09-18 @ 16:17:36
URL: http://www.buskisblog.blogspot.com
Postat av: Olivia

tackar! ett år äldre, bara på en dag... hehe...ser fram emot 29...lite mera mogen helt enkelt.... ;)

2010-09-18 @ 19:01:25
URL: http://vidmittskrivbord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0