Nytt för håret!

Ja, det där med jakten på det bästa schampot kan man ju skriva en avhandling om. Nu har jag precis fått hem en ny laddning i brevlådan. Det förra jag köpte från Crabtree & Evelyn gav kliande hårbotten så det var bara att diskvalificera. Nu är det istället Dermanord som ligger inne på testning, men det har jag faktiskt använt förut. Jag kommer inte ihåg varför jag slutade med det, kan ha varit ren tristess som gjorde att jag sökte mig till nya märken.

Än så länge är jag faktiskt riktigt nöjd. Ingen kliande hårbotten, glansigt hår och balsamet gjorde håret lätt att reda ur efter tvätt. Ett bra och milt bas-schampo skulle jag vilja säga, "no funny stuff". Precis som jag ville ha det.

Som om inte det vore nog fick jag dessutom med ett litet prov på handkräm med i paketet. Jag är en sucker för prover och den här var en riktig goding, lite knepig doft men riktigt bra speciellt för nagelbanden.


 

Schampot beställde jag härifrån.


Kommentarer
Postat av: Erika

Hujeda mig, jakten på schampo och balsam är evig... Kul att du hittat några som fungerar bra för dig! Jag har äntligen hittat en serie som jag kan använda när jag tänker lägga håret med läggvätska; Aussie's schampo och balsam för anti-frizz (finns på Åhléns), men jag har märkt att använder jag det till varddags så tappar håret nästan all volym. Så jakten fortsätter =)

2010-10-20 @ 12:14:34
URL: http://swingingvintage.blogspot.com
Postat av: Olivia

hm. knepigt att det fungerade olika.



jag vet inte hur det här funkar på håret när man har läggningsvätska och spray och sånt i, hoppas det tvättar det rent ordentligt, en del mildare schampon funkar ju sisådär när man har produkter i.... har bara haft "naturlig" frisyr än så länge. brukar bli så när hösten närmar sig. då är det ju ändå basker-väder... :)

2010-10-20 @ 15:17:44
URL: http://vidmittskrivbord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0