Favoriter...

Den blå kjolen sydde jag förra året och det är fortfarande en favorit. Jag är glad att den värsta kylan är borta nu så jag äntligen kan använda den igen, när det kryper ned nedanför 5 minus strecket föredrar jag yllekjolar och den här är ju i bomull....Sjömansblusen är ju något nyare men den är också en favorit. Märkligt vad fin man känner sig i en sjömansblus...När den dessutom är alldeles klarblå och matchar favoritkjolen väldigt väl så är det ju ännu bättre...Slänger man dessutom till lite rött så är det klart att det blir tjusigt, för rött och blått det är ju fasligt flott....


 

Ikväll ska jag klippa till en blus efter samma mönster, det ska nog bli en vit sjömansblus med blå ränder på kragen.....


Kommentarer
Postat av: Angeliqa

Åh så tjusigt!

2010-04-04 @ 11:58:09
URL: http://sopnedkast.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0