Rosor på kind och solsken i blick...

Igår fick jag ett paket på posten. Det var från Inezza och innehöll ett krämrouge som jag beställde i förra veckan. Candy apple från Paula Dorf. En djupt vinröd färg som på kinderna blev härligt skir, rosig och naturlig. Perfekt med andra ord. Det bästa krämrouget jag provat faktiskt sedan Lancome slutade göra min favorit och ersatte den med en variant som inte alls var lika bra. Till skillnad från många andra krämrouge är det här väldigt lättapplicerat. Det lägger sig inte i porerna utan glider lätt på huden utan att det känns klibbigt och ger alldeles lagom färg. Snövit själv skulle inte varit missnöjd över det här rouget som hjälpmedel för att se lagom rosig och skön ut och det vill ju inte säga lite.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0