Röda skor med slejf....

Ibland är det sorgligt att ha storlek 40-41 i skostorlek...

Hade jag haft mindre fötter (typ stl 38) skulle jag längta efter våren då jag kunde inviga de här supersöta röda mockaskorna med slejf. Jag skulle ha dem till vippiga kjolar med vita knästrumpor, eller kanske en nysydd sober grå dräkt. Grått och rött är ju så snyggt ihop....Men men....Har man fel storlek så har man....

Har haft dem stående i bokhyllan och gått och tittat på dem med jämna mellanrum, men fötterna har inte blivit mindre för det...I och för sig är det kanske tur för jag tror det skulle se knasigt ut med 38 till min längd....

Hursomhelst!

Nu har jag haft dem som prydnad länge nog. Insåg att det är bättre att någon annan kan få chansen ta över dessa, förhoppningsvis någon med rätt storlek...

Traderaannonsen finns här




(Nu blev ju bilden lite sämpig, men jag orkade inte ta 100 kort för att få till en som inte var suddig...*önskar sig en ny och flashig kamera och hoppas att tomten hör*)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Söta skor! Hm... Har faktiskt rätt storlek men portmonän gapar tom...



Hur som hellst så har du en award att hämta hos mig! Kram

2010-01-25 @ 20:18:40
URL: http://ensalig.blogspot.com
Postat av: Olivia

Ja visst är de..hehe, mjo, min portmonä verkar göra likadant, då är tradera bra, har egentligen fler saker som borde säljas men orkar inte lägga in annonserna, haha, höjden av lathet..

aha, award säger du, får gå in och kolla.....trevligt!



kram!

2010-01-26 @ 18:16:36
URL: http://vidmittskrivbord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0