En man med drömmar....

Min man fyller snart år. Huvaligen, tänk att karln redan är 35. Vilket i och för sig är bra för det gör att jag med mina ynka 27 känner mig purung....Vad gäller födelsedagspresent-önskande är han väldigt modest, det han helst av allt skulle vilja ha är en sådan här. En Triumph Thruxton Special Edition 2010. Visst är den tjusig!




Nu måste jag ju erkänna att en sådan present ligger liiiite utanför min budget, typ 100 000 över budgeten. Så det till att bli får det bli något annat. Egentligen är han inte mycket för att fira födelsedagar överhuvudtaget och är rätt motsträvig till att önska sig något (förutom den här motorcykeln då, som han suktat efter i flera veckor nu).
Nu kommer han ju garanterat inte att få denna enda grej han önskat sig men jag tror nog allt att en handgjord kalsong skulle kunna funka som tröst. För jag har ett mönster på herrkalsonger som jag velat prova att sy i och de flesta uppskattar ju att få en present man gjort själv, med en massa kärlek förstås och vad är mer kärleksfullt än en hustru som sitter och syr kalsonger till sin gode make......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0