Vackra skor, vacker färg...

Jag såg för ett tag sedan de här skorna på den här sidan....Ända sedan dess har jag inte kunnat glömma dem, för de var så fina. Jag hoppas verkligen att Drömma tar in dem för då kommar jag bege mig till närmsta tågstation och hoppa på tåget till Göteborg och prova dem...Tänk att allt fint just nu helt plötsligt visar sig vara ljusblått...

När jag gick i högstadiet hade jag en favoritjumper i ljusblå angora, luddig och fin, alldeles ljusblå...Den skulle matcha de här skorna perfekt...Tyvärr har jag inte sett den på mycket länge. Jag önskar att jag hade någon sorts inbyggd "kläd-scanner" så jag kunde känna av var försvunna kläder hamnar...För det var den finaste jumper man någonsin sett....


Kommentarer
Postat av: stina

Jag vill också ha! Gud vad fina!

2010-02-13 @ 09:27:24
URL: http://www.stina-k.se
Postat av: Olivia

Visst är det, extremt söt färg!

2010-02-13 @ 12:34:19
URL: http://vidmittskrivbord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0