Presenter och paket...

Det är minst lika roligt att ge bort presenter som att få dem...Jag har alltid älskat paket och presenter, är galen i födelsedagar och julaftnar, det går verkligen inte att förneka..Men det är inte det att det är roligt att få saker, det är något mer. Glädjen i att tänka på någon, ge bort en gåva och se hur personen reagerar, det är härligt det.

I morgon fyller min man år, själv är han inte mycket för att fira. Men eftersom jag älskar födelsedagar så älskar jag även hans.

Förr om åren var jag väldigt dålig på att slå in paket, det var som ett stående skämt bland vännerna att paket från mig ser lite roliga ut. Första gången maken fick en present från mig tittade han på den och undrade vem det var som slagit in den. För det såg ut som ett barns paket...Typ en treårings...Det vill säga papper med hiskeligt massa tejp runt, skrynkligt och knasigt...Det var en del av min charm kan man säga....

Men så helt plötsligt lärde jag mig slå in paket. Vet inte om det berodde på året jag jobbade i butik eller om jag helt plötsligt bara insåg att det är roligt med fina paket på samma sätt som innehållet är roligt..För det är ju så hiskeligt roligt med paket och i morgon skall maken få det här paketet....Jag längtar till i morgon.....


 


Kommentarer
Postat av: Carro

Vilket fint paket! :) Hälsa o gratta honom från oss. Kram

2010-02-07 @ 11:05:35
Postat av: Olivia

Ja det ska jag göra...Ha det bra!



Kraaam!

2010-02-07 @ 15:13:05
URL: http://vidmittskrivbord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0