Schyssta pjuck!

Det märks när man varit i kontakt med storstaden att köplusten ökar. Annars brukar jag vara rätt bra på att inte vilja konsumera alltför mycket men nu efter ett par dar i kommersens mecka känns det som det finns massor med saker jag skulle vilja lägga vantarna på. De här skorna tillexempel. Har länge velat ha liknande skor faktiskt, det är lite samma längtan som jag har efter ett schackrutigt golv. Kanske har något med färgerna att göra, jag vet inte... Men de här skorna vore så söta till en pennkjol och små vita strumpor. De finns att beställa här om man har lust, och det har jag verkligen. Vad det lider kommer nog de här raringarna hitta sin väg till Sverige från Italien och hem till min brevlåda. Det är något som jag känner på mig.....


Och de har rackarns fina  stickade bomullsjumprar också....


 

(Bilden är tagen från Old Woogies hemsida)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0