Hemma igen med nya skor!!!

Äntligen hemma efter en hård helg. Har tillsammans med mor varit på Syfestivalen i Stockholm och sålt färg och garner. Det är roligt, man träffar mycket trevligt folk. Men det är väldigt slitigt också. Igår var jag så trött att jag hade frossa, det var obehagligt men allt jag behövde var tydligen sömn..För idag känner jag mig bättre men maken som är av den oroliga sorten bekände på morgonen att han varit så orolig att han sov dåligt och med jämna mellanrum petat på mig när jag sov, ifall jag skulle blivit sämre i sömnen. Detta har jag inget minne av, eftersom jag som var så utarbetat och trött förmodligen sov som en stock....

På lördagen innan mor och jag gick till hotellet svänge vi förbi en skoaffär. Det första vi såg var de här skorna, som vi både blev förälskade i. Så det blev så att två av paren gick hem med oss. Först var jag osäker på om de verkligen passade, för jag hade mäkta ont i fötterna och de var lite svullna efter att ha stått upp på betonggolv hela dagen så de kändes väldigt små. Men eftersom de inte var så dyra sa mamma "-klart du ska ha skorna." och köpte dem åt mig och sig själv. Glad är jag för det, inte bara för att det är fint att få presenter men även för att de nu, när fötterna mår bättre, känns perfekta. Jag tror de kommer bli favoriter för åh vad härliga de är. Märket är Roots, de är helt i skinn, sitter perfekt och kostade bara 350 kronor eftersom de var på rea. Tjohoo!

 





Kommentarer
Postat av: Nadja

De ser underbara ut! Själv har jag handlat snygga allvädersskor (ser ut som fina gamla!) att ha nu i höst och vinter!

2009-10-14 @ 18:47:52
URL: http://ensalig.blogspot.com
Postat av: olivia

Ja, jag är såå nöjd...Skönt när höga klackar ändå känns hyfsat sköna...Hoppas nu bara att det blir en torr höst så man kan ha dem lite....För de är nog inga allvädersskor :)

2009-10-14 @ 20:28:48
URL: http://vidmittskrivbord.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Vilket sammanträffande...jag köpte likadana för ett par månader sen! :) Letar bara på tillfälle när jag kan lyckas gå i dem, har inte blivit än. Men snygga är dem!

2009-10-14 @ 20:33:24
Postat av: Olivia

Weird!!! hehe, får se till att inte ha dem samtidigt då ;)

Gick lite i dem igår, men jag har fortfarande ont i tassarna efter mässan, så det var inte länge jag försökte mig på att gå in dem. Är lite knepigt att sitta och sy i höga klackar också, även om det är glammigt så föredrar jag nog barfota. :)

Men jag tror att när de väl är ingådda är de nog supersköna, för jag tyckte de satt väldigt bra på foten.

2009-10-16 @ 15:18:27
URL: http://vidmittskrivbord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0