På väg igen...

Ibland känns det som om vi alltid är på väg någonstans, är det inte en flytt så är det besök någonstans långt bort...Den här helgen är det Stockholm som gäller. Som vanligt för att besöka makens morfar men vi ska även klämma in middag med vännerna vi sover hos och så är det dags för en uppfräschning av våra respektive frisyrer på Sivlettos salong. Lite mer te ska allt inhandlas också, Earl grey special har en strykande åtgång  i det här hemmet...En vanlig Stockhoms-tripp alltså. Som vi alltid brukar göra......

Eftersom jag ville använda min nyaste yllekjol har jag nästan ont i händerna efter att ha sytt som en dåre igårkväll. Det är ju alltid snyggast med handsydd fåll och när det är så mycket fåll får man räkna in några timmar på det. Men klar blev den och snygg blev den också må jag säga.

Till råga på allt så strömmade fixarlusten till och jag knåpade ihop några rosett-prydnader till håret. De blev också fancy...

Bilder kommer efter helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0