Hemma igen....

Hemma igen efter en underbar helg i gamla goda Göteborg. Jag saknar stan väldigt mycket och fylls av härliga nostalgiska minnen när jag åker tillbaka. Vänninorna K. och M. hade laddat med massa kul, på fredagen bjöds det på pasta med musslor och massa vin. Det var gott...

Lördagens förmiddag spenderades i lugnt mak med en liten runda på stan, besök på Burger king på Järntorget, något som nästan är oundvikligt efter lite för mycket vin kvällen innan. På kvällen blev jag bjuden på resturang, en mycket uppskattad födelsedagspresent må jag säga. Resturangen var Sjöbaren i Haga och där fick jag smaka på den godaste fiskrätt jag någonsin ätit. Det var som att komma till himlen. Väldigt lyxigt och gott....





Efter resturangen gick vi vidare till favorithaket Skål (där spelas det alltid Elvis, Johnny Cash, Sinatra och dylikt i högtalarna, det gillas!) och drack lite drinkar och fick se en överförfriskad snubbe välta ut inte bara ett utan två glas öl över folk. Som tur var inte över oss....Vi satt enbart på första parkett och såg spektaklet....Först överväldigades man av irritation men allteftersom kvällen framskred blev killen alltmer underhållande...Snubben var vekligen helt störd...

På söndagen tog vi det återigen lugnt på förmiddagen eftersom vi vid det laget var lite slitna, sedan begav vi oss ned till stan för att fika lite innan mitt tåg gick. En alltsom allt perfekt helg.....






Jag längtar till nästa gång jag kan åka ned.......

Kommentarer
Postat av: Katrinan

Det blev ju en riktigt bra bild! Jaa vad mysigt vid hade det i helgen. Jag har tänkt på det hela veckan. Det får vi göra om snart, igen.

Jag längtar redan!

Kram på dig och Hälsa R!



PS. Är du nöjd med skärpinköpen?

2009-11-05 @ 20:11:21
Postat av: Olivia

Ja jag tyckte den blev helt okej, ska maila de andra bilderna till både dig och M. sen...

Du, samma här. Var helt fantastiskt...Tål verkligen att göras om!! Längtar tills nästa gång, och tills när vi kan göra det ännu oftare sen...



R. är hälsad.



Ja, jag är nöjd, är lite i valet och kvalet om det gråa inte är lite väl tight, ska kolla här om det finns ett i M och prova för att se. Är lite för tight för andra kjolar, men det funkar ju bra till den turkosa med skitsmal midja och är ju jättesnyggt dessutom så det är bra i vilket fall som helst.



Kraaaam!

2009-11-07 @ 12:06:35
URL: http://vidmittskrivbord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0