The Changeling....

Jag väntar på att The Changeling ska komma ut på dvd. Har lagt den på "bokad-listan"  på Lovefilm som vi begagnar oss av, väldigt praktiskt när man bor ute i skogen att få hyrfilm neddimpandes i brevlådan faktiskt....Clint Eastwood regisserar med Angeliga Jolie i huvudrollen. Utspelar sig i Los Angeles 1928, Angelinga Jolie spelar en kvinna vars son försvinner och efter flera månaders sökande återförenar polisen pojken med modern, men det är inte hennes son. I den fortsatta kampen för att hitta sin pojke avslöjas en korruption som vida motarbetar denna kvinnas kamp för att hitta sitt barn...

Har ingen aning om det är bra eller ej, men jag brukar gilla det Eastwood regisserar (förutom Millon dollar baby då) och Angelina Jolie är en duktig skådespelerska. Hon är även så jäkla vacker och bara det att se henne i 20-tals miljö gör att jag vill att filmen ska hamna i lådan så snart så möjligt...Gillar den där bruna hatten hon har på sig, klockhatt är så tjusigt, tråkigt nog passar inte jag riktigt i sån annars hade jag haft det jämt. Men, det kanske bara är att jag aldrig riktigt hittat rätt modell. Man kan ju hoppas och fortsätta leta....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0