fel på syftningen...

Upptäckte ett ganska rejält syftningsfel i mitt förra inlägg om Victoria and Albert museum. Har ju aldrig varit där (på museet alltså) utan det var ju i London jag menade att jag var när jag inte var intresserad av annat än leksakerna på Harrods. Så knasigt det kan bli med orden ibland. 

Har blivit förkyld nu och har legat och tyckt synd om mig hela dagen och kommer fortsätta med det ett tag till. Tyvärr har maken blivit sjuk också, vilket verkligen inte är bra för att vara sjuk samtidigt gör ju att man inte får den omvårdnaden man brukar få när sjukdomar infaller. Vi måste verkligen bli friska snabbt också för på onsdag är det meningen att vi ska åka till Stockholm, måste klippa oss och köpa te. Det vore verkligen synd att skjuta på för Söderblandningen har varit slut jättelänge och mitt hår, ja, det behöver verkligen klippas....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0