piffigheten vaknar...

Jag tycker att det inte är lika lätt att upprätthålla piffigheten i det snöslask som iallafall den delen av Sverige jag uppehåller mig i har varit förbannat med. Och nu när våren börjar spricka upp kännar jag riktigt hur behovet att vara chic kommer tillbaka. Hittade ett jättefint armband på happystore som manade  på det behovet lite. Eftersom jag redan har örhängen och hårspännen som liknar det så känns det lite extra mycket i ha-begäret. Såg framför mig vad snyggt det armbandet skulle vara med en fladdrig sommarklänning. Jag har ett väldigt fint vitt bomullstyg med små blå prickar som skulle passa väldigt bra till en sådan.

Och tänka sig, armbandet fanns i rosa också och det fans brosch som matchade med.....Ajaj...Det här kan gå illa, som tur är håller maken i plånboken i vår familj, jo jo här kör vi de gamla könsrollerna minsann. ;)






Kommentarer
Postat av: Matilda

åh så tjusiga!

2009-03-21 @ 19:25:20
URL: http://quietland.blogg.se/
Postat av: olivia

Visst var de!

2009-03-27 @ 10:24:08
URL: http://vidmittskrivbord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0