Prickar, rutor och rosetter....

Igår hade jag en underbar dag på stan tillsammans med en av de bästa av väninnor. Jag har inte shoppat på väldigt länge så det var roligt och jag hittade mycket bra som jag behövde. Det var främst underklädes-lagret som behövde påfyllning och efter att ha rantat runt i butiker hittade jag vad jag ville ha på Lindex av alla ställen. Det är faktskt så att jag tror jag underskattat Lindex och avfärdat det som tråkigt utan att riktigt ha insett att de faktiskt har en hel del bra...

Köpte bland annat den här underbart somrigt söta trosan. Man blir ju glad bara av att titta på den, nästan så att jag inte vill använda utan hänga upp på väggen och spara...Den gröna färgen ser lite tråkigare ut på bild tyvärr för i verkligheten var den väldigt mycket mer fräschare grön som Granny Smith-äpplen ungefär. Fanns i rosa med men jag tyckte nog den rosa var lite för neonig för min smak. (Lustigt ord, neonig...hmmm)




På HM snubblade jag över den här toppen, jag som sagt att jag aldrig mer skulle köpa sånt eftersom jag syr själv. Men, jag kunde inte motstå för den var så söt och inte så farligt kostsam att det var värt att gå emot principerna....Längtar tills solen kommer fram, för den känns verkligen som en topp att ha när det är varmt eftersom den  är lite fladdrig och tunn i tyget. Kommer se mycket chict ut tillsammans med röd pennkjol eller kanske en vit kjol med hög midja...






Kommentarer
Postat av: Anonym

En jättemysig dag vännen! Måste vi snart göra om.

:-D Passade allt sedan?

PÖSS

2009-06-09 @ 14:40:21
Postat av: Anonym

ja, allt passade, fast jag kom på att jag nog byter den vita bh.n iallafall, den satt inte lika bra som den svarta konstigt nog. letar upp en annan ljus istället.

kraaaaam!

2009-06-09 @ 18:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0