pistagedröm....

Jag har varit mycket produktiv de senaste dagarna, har haft ett flöde i kreativiteten som verkligen ger kraft till en vad som ibland känns ganska sliten själ. Igår sydde jag färdigt den här kjolen i ljus ljus grön-vit-rutig bäck och bölja. Blusen i samma tyg gjorde jag förra året. Kjolen är egentligen samma mönster som jag sytt klänning i förut men jag tog bort livet och gjorde lite andra modifieringar. Det blev ett gott resultat och det var ett lättsytt mönster, så sådana här kjolar kommer jag ju sy mer av. Det är skönt med mycket vidd i kjolen, det fladdrar så härligt i sommarvindarna. Det är en sådan kjol man vill cykla i (Så till vida inte kjolen fastnar i kedjan.), cykla på landsvägar med blommor i cykelkorgen och sandaletter på fötterna...











Kommentarer
Postat av: Carro

Mucho söt!

2009-06-04 @ 10:32:35
Postat av: olivia

Tackar, den gröna färgen kom dock inte fram så tydligt på bilden, ser ju nästan vit ut....hm, antar att jag inte är ngn mästerfotograf trots allt. hehe...

2009-06-04 @ 11:51:04
URL: http://vidmittskrivbord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0