Trött....

Idag är jag förbenat trött..Har kommit hem från ännu en flyttrunda och nu är det snart klart. Men trött är jag och har lite ryggskott också, inte sånt ryggskott som man blir invalidiserad av utan bara lite grann. Så det känns när man rör sig och man inte kan sitta hur som helst.. Oavsett grad av ryggskott är det irriterande när man har massa att bära och flytta på i huset. Hela vardagsrummet är fyllt av kartonger och grejer. Jag ska verkligen slänga och sälja allt jag inte har djupa band till. För nästa flytt vill jag inte bära en pinal i onödan. 

För att trösta mig lite efter flyttandet så har jag beställt några smöriga romance-böcker från både adlibris och amazon. Sådana där  som  handlar om grevar och baroner med mörka hemligheter och ljuva hjältinnor som blir förälskade i dessa grevar och baroner, typ...Jag föredrar de lite mörkare historierna, i bästa gotiska anda. Med regniga heder, slott och demoniska rumlar till karlar med tvivelaktigt förflutet som den ljuva hjältinnan kan omvända. Det är grejer det. Det finns ju dessutom en uppsjö av dessa historier därute så det är bara att välja....Oh, lucky me!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0