Sött till köket....



Vi hade tänkt renovera och göra om lite i köket. Eftersom det med våra mått mätt inte alls är vidare praktiskt, det är för litet och det finns för lite utrymme, så väggen som skiljer köket och det lilla rummet bredvid skall bort så det istället blir ett stort härligt kök. Vi tänkte vara flitiga och snickra ihop köksåpet själva och göra det i pärlspont. När jag satt och planerade detta kom jag på en sida som jag blev tipsad om i "Vi i Villa"-tidningen som kom i veckan (en mycket bra tidning faktiskt), Happystore.se där fanns det massa roliga saker som ett kök kan behöva, och för all del en rad andra saker med.




Dessa saker föll mig särdeles på läppen.

Ett rosa diskställ, disken borde ju bli roligare med ett sånt istället för det tråkiga från Ikea som vi har nu....




Gröna grytunderlägg i retrostil. Va, säger bara det, är nästan samma färg som jag funderar att måla pärlspontskåpen i. Krämigt mintgrönt....



Torka av bordet med en lite coolare disktrasa.....


Glasunderlägg med äpplen på. Har länge velat ha glasunderlägg faktiskt, det är lite roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0