första natten....

Nu är det snart dags för första natten i vårt nya hus. Vi skrev på det sista och betalade idag. Eftersom vi tog volvon dit och inte ska börja hämta grejer föränn i morgon då vi hyrt lastbil så sitter är det enda vi har som möbler just nu är en varsin madrass och två pallar vi hittade i vedskjulet som de tidigare ägarna lämnat kvar. Måste säga att det känns väldigt märkligt men härligt märkligt...

 Det är riktigt mysigt faktiskt och jag läntar till våren. Ska bli väldigt spännande att se vad som kommer upp ur rabatter och vad jag ska komplettera med i blomväg. Det ska bli mycket tulpaner iallafall det är ett som är säkert. Tulpaner i alla färger men flest rosa för de är mina favoriter.....

Försökte ladda upp en bild men av någon anledning ville det inte fungera, ska försöka igen senare....Måste säga också att jag är tacksam för att internetanslutning löste sig så smidigt som det gjorde. Vi har nämligen blivit stolta ägare av sånt däringa "mobilt bredband" var ytterst tveksam först hur det skulle kunna gå (det där med teknik alltså) men det visar sig att det faktiskt är jättepraktiskt....Tjohoo, för att ha internet med en gång med andra ord.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0