Nya bågar.....

Idag hämtade jag mina nya bågar. Skönt måste jag säga, att äntligen se normalt igen och slippa den infernaliska huvudvärken som kommer av fel styrka i glasen. Jag är mycket nöjd med att jag slutligen valde de röda, det var visserligen är rätt lätt val för de lila gick inte att få tag på. Lätt som en plätt!




Väldigt skönt med lite mer färg faktiskt, inte för att de gamla var fula, de var ju också Mikli precis som de röda och alla Alain MIklis glasögon är ju faktiskt snygga. Men de var inte riktigt lika chica och käcka som de här....




Kommentarer
Postat av: Carro

Vad fin du blev gumman! :-) Snyggt med rött - det är din färg! Hoppas allt är bra med dig sen sist vi pratade o att ni har börjat bo in er i stugan. Kommer snart o hälsar på! Ni har inte vägarna förbi Stockholm snart? Krametikram

2009-02-19 @ 16:25:37
Postat av: Olivia

tackar tackar!!!! jo jag är nöjd med dom.

Allt är okej här. börjar vänja mig så smått. men det tar sin lilla tid. har tänkt ringa i typ en vecka nu. får se till att göra det ikväll eller imorgon.

Kramkram!!!

2009-02-20 @ 11:08:44
URL: http://vidmittskrivbord.blogg.se/
Postat av: Katrinan

GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRSNYYYGGT, som vi säger här i Götlaborg!

2009-02-21 @ 22:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0