Fredagen den 13e....

Idag är det ju fredagen den 13e, inte för att jag brukar uppmärksamma det men just nu kändes det lite olustigt. Jag är nämligen ensam hemma eftersom maken är borta i jobbet. Men som tur är kommer han hem innan kvällen så man slipper sitta och kura i en mörk stuga ensam i skogen. För det kan nog kännas lite läskigt. Dagen till ära vankas det blodig zombie film, Planet terror, hemmagjorda hamburgare och en varsin Spitfire ale. Trevligt värre. Har inte sett just denna zombiefilm så jag är förväntansfull. Jag gillar speciellt Rose McGowans amputerade ben i form av maskingevär. Undrar just hur det funkar att gå på....

Vi har nämligen ett sånt där abonnemang på Lovefilm, så vi får filmer hemskickade i brevlådan. Mycker praktiskt när man inte längre bor fem minuter från närmaste hyrfilmsbutik utan istället har lantbrevbärare. Igår såg vi Alien Vs Predator också en mycket "bra" film. Såg till att genast lägga till uppföljaren i filmlistan, för man vill ju se vad som händer sedan......






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0