Green people.....

I förrgår beställde jag en ny ansiktsrengöring från Simplypure, idag kom den med posten. Snacka om snabb leverans, det gillas skarpt! Rengöringen var av det ekologiska märket Green people och samtidigt som jag köpte den beställde jag även lite prover på hudkrämer av samma märke. Nu har jag inte provat något än, men jag tror på rengöringen. Både på grund av innehållsförteckningen och hur den kändes när jag kände med fingrarna. Det gäller bara att se hur den funkar i praktiken också, men det gör jag inte förrän i kväll.....

 

De krämer jag köpte prover på var

*Vita Min fix- en vitaminproppad dagkräm för trött hy

*Fruitfull nights- en uppiggande nattkräm

*Reviving day and night creme- Dag och nattkräm med lite anti-rynk effekt

 

Har inte testat någon av krämerna än men efter att ha kännt lite på dem misstänker jag att de kanske är lite för skarpa eftersom de hade en rätt uttmärkande doft. Känslig som min hy är så kanske det inte funkar. Men vi får se. Green people hade en hudkräm i sammas serie som rengöringen, utan doft för superkänsliga, men tyvärr saluförde inte Simply pure den...Rackarns synd...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0