tapet...

Inget besked om huset än, de fick förlängd betänketid till onsdag (IRRITERANDE!!!). Det har kommit ett till bud som vi budat över men man får ju ändå vackert vänta på besked om de tredje spekulanterna ska lägga sig i eller ej. BAH!

Medans vi väntar kan jag passa på och visa upp tapeterna jag tittat på....

Den här känns söt och stugmysig, gillar faktiskt att ha bård i mitten...
image101


Den här är också väldigt söt, inte lika sockersöt kanske och lite gammaldags, Anno 1905. Är inte helt säker på färgen under bården dock.....hm.. svårt att se faktiskt...Skulle kanske funka bättre utan bård alls nu när jag tänker efter...
image107

Den här kombon gillade jag först men nu, nä...Lite för rosa faktiskt. Det enda som saknas är några hästprisrosetter och flickrum á la 80-talet är fixat...
image100

Den här är fin, också Anno 1905, men den måste nog ha en bård och enfärgat under eller sitta som fond för att det inte ska bli för mycket....
image105

Det samma gäller den här tror jag, fast den är underbar. Väldigt köksig faktiskt, hade jag inte redan siktat in mig på ett rosa kök så....mmmm....
image106
tja, det där är ju iofs bara lite inspiration, man vet väl mer hur man vill ha det när man ser tapeterna i verkligheten och framförallt har ett hus som man äger och bor i så man kan känna hur det känns....(längtar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0