Bloggdesign

Har under helgen upptäckt att det är väldigt roligt att lära sig ställa om stilmallen på bloggen själv istället för att använda den färdiga som finns. Så istället för att läsa om poststrukturalism och Foucault som jag skulle göra så har jag fastnat i html-världen....Det är beroendeframkallande faktiskt. Ju mer man stirrar på dessa till synes obegripliga bokstav och siffer-koder ju mer börjar man förstå att det inte är rappakalja som jag först tyckte....

Men nu måste jag ge mig iallafall en stund så jag hinner komma in i avhandlingen jag ska läsa till tisdag...Man kan ju trösta sig med att det iallafall är någorlunda kreativt att pyssla med bloggens layout, mer så än att slösurfa iallafall....

(bra bakgrundspatterns finns tillexempel på sidan squidfingers förresten)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0