Så var julafton över i år igen....

Så var julafton över....Vi hade en väldigt skön och lugn jul tillsammans med mor och en massa massa julmat...och efter julmaten var det klappar och portvin i vardagsrummet framför brasan, mycket behagligt. Jag fick många fina klappar av både make och mor. Till exempel fick jag som önskat från Crabtree & Evelyn en bodylotion och ett talk i rosdoft. Är ju som bekant väldigt förtjust i rosor.



Av mamma fick jag bland annat silverbestick i serien Uppsala som är ett arvegods från min mormor, har alltid älskat just den serien så det var väldigt roligt att få en egen. Nu kan man ha middagsbjudningar med klass och äta med silverbestick på min mysiga ostindiaservis, också den ett arvegods från mormor....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0