fågelfika och schampoovinst...

Idag blev jag bjuden på fika av en vän, vi satt i solen och glassade och hade trevligt (ett skönt avbryt från allt vad skolan och uppsatser heter) så tro det eller ej får jag fågelskit rakt i ansiktet och i dekolletaget. Jag blev så äcklad och chockad, bland det otrevligaste jag varit med om, och det har alltid varit en skräck att få fågelskit på mig. Usch. Så var den trevliga fikan slut. Min vän tröstade mig med att det betyder tur, pyttsan tänkte jag. Det var inte hon som fick fågelskit på sig. Direkt jag kom hem slängde jag mig i duschen och skrubbade för kung och fosterland. Kunde det varit en sämre dag tänkte jag som om man inte hade nog problem så blir man skiten på också....


Men så.... efter duschen satte jag mig vid datorn och kollade lite grejer, och upptäcker att jag vunnit i en tävling jag var med i för ett tag sedan. Whohoo, jag vann en hel radda olika hårvårdsprodukter. Jag som aldrig vinner något. Den där fågeln, tänkte jag sedan, han visste nog vad han gjorde...För sån där tur har jag aldrig haft förut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0