i den här staden regnar det jämt.

det gör det faktiskt..en nackdel med västkusten är att det regnar, men när det inte gör det är det mysigt. Får iallafall vara glad över att igår när jag skulle cykla till friskis o svettis så var det uppehåll precis så jag kom dit och hem på min crecsent i ett stycke och framförallt inte blöt.
kör fortfarande på core, men det var inte samma instruktör som senast för hon hade ont i knäna, synd för den här var lite jobbigare, vilket känns i låren idag.....


jag fyllde lyckligt år förra veckan föresten, och det blev tårta en masse, nu vill jag inte se någon mer på ett bra tag framöver...Men jag fick en fin Margerethe skål i rosa av min gode man....väldigt bra faktiskt, har redan blandat till åtskilliga recept i den....jättefin, till jul ska jag önska mig en till fast mindre....och jag tror det finns kannor och liknande grejer också, tjohoo!


image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0