folk som fyller år.

Ja snart så närmar man sig ju det 25e årets början....känner mig faktiskt 25, vilket är bra. Man vill ju inte känna sig äldre än vad man är, inet yngre heller för den delen.
Jag älskar födelsedagar...Speciellt min egen, andras har jag en oturlig tendens att hela tiden glömma bort. (ni vet vilka ni är ;) ) Min man har en stor tur att fylla år på sin egen namnsdag, detta underlättar oerhört när jag ska komma ihåg att gratulera som sig bör. Men jag tror nästan att han ändå tycker min födelsedag är roligare än hans egen....

På min födelsedag har jag sagt åt honom att jag vill ha frukost på sängen, på en bricka, te och smörgås (tårta funkar inte, har provat och mår bara illa) och gärna en blomma på brickan och givetvis PRESENT!!!!
Sen blir det att ligga kvar i sängen så länge jag bara orkar, ingen hundpromenad, hon får bli kissad av mannen. Sen kanske det blir ett långt bad (aj, fasiken, det går ju inte med gaddnigarna som fortfarande är färska, jaja, i vanliga fall skulle det blivit bad).....

Sen ska jag ha på mig finkläder hela dagen, som på julafton, och baka klart min rosa prinsesstårta som jag ska bjuda mina vänner på senare då jag tänkte mig en födelsedags-afternoon-tea.

image12

Såhär blev föresten min rosa prinsesstårta! Den blev väldigt god kan jag erkänna. Väldigt god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0