Flyttlasset går!

Nu tänkte jag, trots influensa och allt, göra något man kanske borde skjutit upp till friskare tider. Jag tänker flytta! Jo, jag tar mitt pick och pack och drar. Bara sådär! Det är ju alltid skönt med en förändring emellanåt och vad är inte en flytt om en förändring! Från och med ny kommer jag finnas här! Ett alldeles nytt ställe att utforska och utvecklas med. Jag är väldigt uppspelt, vilket kanske inte är så smart eftersom jag inte borde ta ut mina krafter. Men, det här har varit på gång ett tag nu och jag kände att det äntligen var dags att ta steget. Jag hoppas ni följer med mig till mitt nya ställe. Då "Vid mitt skrivbord" pensionerar sig och "Retro Olivia" tar över istället! Det känns både lite konstigt att lämna den här bloggen (speciellt när det är på ett nytt ställe som man inte lärt känna riktigt än) men det finns inget ont som inte har något gott med sig. Ett nytt ställe med nya möjligheter, planer som kan utformas och genomföras och en massa annat roligt! 

 



Dispite of the nasty flu I'm having, I'm doing something that I've been longing to do for a long time. Im moving. Taking all my things and stuffing them in to little imaginary bags. I'm quitting this blog in favor for a new one. I hope you come with me and visit my new place.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0