Snuva...

Fortfarande snuvig och därför inte på något vidare blogg-humör...Då är det bättre att kura i sängen med en underhållande och lättsam bok. Jag har precis upptäckt Diana Gabaldon och hennes "Outlander"-serie...Historisk romantik med lite tidsresande inslag...Jag har ratat böckerna åtskilliga gånger just på grund av det där med tidsresaspekten. Tyckte det verkade fånigt, men det funkar och är faktiskt väldigt spännande....Eftersom jag verkar ha dragit på mig en långvarig bacill så är det bra att varje del i serien (i 5 delar än så länge tror jag) är typ 800 sidor....Bara att hugga in med andra ord...

Kommentarer
Postat av: Anna

Krya på dej och njut av läsningen, med många filtar och en bra mössa kan du sätta dig utomhus och få lite välgörande vårsol på näsan, bra medicin mot förkyldningar <3

2010-03-08 @ 15:47:19
Postat av: darling

Hejsan, du har en award att hämta på min blogg här http://mjolkochlingon.blogspot.com/2010/03/8th-of-march-award.html!

2010-03-08 @ 20:17:01
URL: http://mjolkochlingon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0