Födelsedags....

Oh, kom just på att jag inte skrivit något vidare om min födelsedag som avfirades i huvudstaden. Gick till Sivletto och handlade lite, gick promenad i gamla staden, fikade på ett arfternoontea-ställe, tänkte det skulle vara mysigt men det var nästan skrattretande i stället. För 130 spänn fick man en liten kanna te (förstklassigt förvisso) och tre små. små sanwichar och en liten, liten fruktkakeskiva. Vi blev nästan arga, men sen bestämde vi oss för att skratta åt det och aldrig gå dit igen. Kommer tyvärr inte ihåg vad stället hette så jag kan "anti-tipsa"om det, hade ett lite knepigt namn. Jaja, får väl upptadera om jag kommer ihåg det. Givetvis gick vi till Tea centre of Stockholm också, köpte på mig lite Söderblandning och Jasmin te, fast den vanliga jag brukar köpa var slut så det fick bli lyx jasmin te, för 90kr hektot. Men Vernon intygade att det var riktigt gott, och det hade han rätt i. För när vi kom hem och väl provade var det faktistk värt den dyra pengen. Ett gott jasminte på kvällskvisten, har jag sagt hur mycket jag uppskattar det?? Nå väl, det är härligt iallafall.....

Firade födelsedagen lite till helgen efter då syster och fästman kom, fick ett läppstift från Lipstickqueen som visade sig vara väldigt bra, i färgen Saint Rouge..Gillas ordentligt, speciellt hylsan som är snyggt retroguldig. Fick smink även från mor, Lancome lotus, riktigt fin ögonskugge- och läppglansduo. Kolla in den förpackningen!




Kommentarer
Postat av: frajda

den är såå vacker!

2008-10-19 @ 15:26:45
URL: http://heavymakeup.blogspot.com/
Postat av: Olivia

verkligen, jag blir glad varje gång jag fiskar upp den ur sin lilla sammetspåse för att bättra på läppglanset. verkligen en liten godbit. :)

2008-10-23 @ 23:47:02
URL: http://vidmittskrivbord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0