Kaffe!

Jag har slutat med mugg. Att dricka kaffe ur det vill säga, för det är ju mycket trevligare att dricka ur delikat rosa kaffekopp som matchar favoritduken. Kaffe är alla tiders det och på helgen kan man ju även få unna sig en liten styrketår i sin kopp. Jag är starkt övertygan om nyttan av att unna sig saker, som små presenter minst en gång om dagen, vare sig det är "irlänskt kaffe" på helgen eller en extra liten kaka till eller bara någonting annat trevligt. Så får man livskvalité i det långa loppet tror jag......



 


I stopped using mugg for coffetime. It's so much nicer to drink from a small coffecup. Especially since my favorite one matches my favorit kithen tablecloth. And on the weekend I like to make my coffe irish, i'm a firm believer of giving myself treats, coffe beeing on of those treats.

Kommentarer
Postat av: betty j

Ja, det är härligt att dricka ur kopp med fat!

Mina är ärvda med rosmönster på!

2011-09-04 @ 01:21:56
Postat av: Olivia

Åh trevligt, rosmönster är ju den riktiga klassikern.. :)

2011-09-04 @ 09:36:33
URL: http://vidmittskrivbord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0