Mildred Pierce...

Jul och frid och mitt internet är paj. Det blir därför lite sparsamt med bloggande tills det är lagat igen... Tills dess kan jag inte annat än påpeka vad glad jag är att SVT valt att visa HBO serien Mildred Pierce med den otroligt snygga Kate Winslet i huvudrollen. Sätt på teven vid 20.00 ikväll för jag tror det kommer bli en hel del snyggt 30-tals mode att spana på och eftersom det är HBO kan man ju nästan lita på en lika spännande handling.







My internet is on the fritz. So therefor the blogging will be kept to a minimun until it's fixed again. All I had to say today was that I look forward to seing the HBO series Mildred Pierce tonight. Lots of 30's fashion to take in and considering it's HBO a thrilling story aswell I'm sure.....

Kommentarer
Postat av: Erika

Tusen tack för tipset, hade helt missat det! Flög hem igårkväll, men ser att den går i repris lördag förmiddag. Perfekt! 30-tal i kombination med Kate Winslet, det kan inte bli annat än bra =)

Hoppas internet fixar till sig för dig. Gott nytt år!

2011-12-27 @ 09:00:54
URL: http://swinginvintage.blogspot.com/
Postat av: Kristina

Åh tusen tack!Jag är urdålig på att se på TV.. skulle garanterat missat utan ditt tips.

Postat av: Olivia

Gött mos att jag kunde tipsa er om inspirations-teve. Jag gillade den, speciellt Kates alla snygga kläder.. jisses vad 30-talet var snyggt.

2011-12-28 @ 15:42:51
URL: http://vidmittskrivbord.blogg.se/
Postat av: Lova

Vilken fin blogg du har och vad fina saker du har sytt! Jag älskar den här serien, allt är så himla fint. Ser på avsnitt två nu och vill inte att det ska ta slut.

2012-01-04 @ 19:26:46
URL: http://www.baralova.se
Postat av: Olivia

Lova

Tack så mycket! Ja jag gillar verkligen att sy, vad roligt att du tyckte om det jag sytt.. Ja visst är den serien bra, längtar efter avsnitt tre.. Hon är så vacker Kate Winslet.

2012-01-04 @ 21:45:49
URL: http://vidmittskrivbord.blogg.se/
Postat av: Katrin

Mildred Pierce, jo den såg jag också i måndags, ähum, bitar av den i alla fall ;l. Men hon är oförskämt snygg Kate, passar utmärkt i 30-talet. Det blir till att följa den nu i alla fall.

2012-01-07 @ 09:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0