En liten elefant...

Jag gillar strassbroscher och det här är nog min favorit. Jag fick den när jag var liten och jag hade den på mig när jag började första klass tillsammans med en svart klänning som jag älskade. Det är fint med saker man använder nästan dagligen som förknippas med fina minnen, som denna lilla elefant i strass....

Idag när jag var på stans second hand hittade jag en fin liten scarf i Crepe-de-Chine. Händelsevis den jag har på mig på bilden. För 20 kronor tyckte jag det var som hittat. Scarfar kan man aldrig få för många av trots att maken ofta hävdar ständigt motsatsen.





I love brosches, and this is my favorite one. It's been with me for a very long time, the first memory I have of it is from my first day to school and I wore it on a black dress, my favorite one.


Today I found a silkscarfe on a fleamarket, as it happens it's the one on this picture. You can't have to many scarfes, thats the truth of the day.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0