Ibland känner man sig smart...(Tips och trix)

I torsdags letade jag förgäves på stan efter bra snoddar till flätor. Hittade inga bra.

Idag kom jag på en så enkel grej att det kändes genialiskt i den stunden. Jag hittade tunn resårsnodd i en gömma, visste inte ens att jag hade sådan. Så klippte jag till en lämpligt lång bit, trädde på två fina knappar som jag tänkte ha till en blus men som jag insåg skulle bli snyggare med vita pärlemorknappar, sen knöt jag. Voilá! En perfekt flätsnodd med hjärtan. Efter den första gjorde jag en till sen gick jag omkring och kände mig både smart och snygg. Fasiken vilken bra komination!





Kommentarer
Postat av: Betty Lou

fina!



ett tips är att kolla barnavdelningarna, hm har hur mkt fint som helst!

2009-06-13 @ 23:43:18
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com
Postat av: olivia

Åh, smart, kollade faktiskt barnavdelningen på Coop, men de hade bara glittriga grejer. Gillar inte glitter. Får kolla på barnavdelningar med lite större sortiment kanske... :)

2009-06-14 @ 15:32:00
URL: http://vidmittskrivbord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0