dofta gott i byrån....

Nu när jag har fått upp min fina gamla byrå i sovrummet tänkte jag investera i lite finare hyllpapper att ha i botten av varje låda. Har tidigare haft små söta påsar med lavendel i som doft men jag tror nog lite parfymerat papper skulle sitta fint. Det finns nämligen i min favoritdoft "Rosewater" från Crabtree & Evelyn. Och eftersom det var vitt med små rosa rosor på så känns det ju givet att jag skulle vilja prova sånt hyllpapper istället för det tråkiga blåa som var i när jag fick byrån från mormor.....



Det kommer bli jättefint att efter sitt morgonbad gå upp i sovrummet och ta på sig sina kläder som genom pappret alla fått en svag och behaglig doft av ros......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0