Syfestivals-helg!

Ja, idag bär det iväg. Med lasset fyllt av garn, färger och faktiskt lite skor också. Det är alltså dags för årets första mässa som Färgkraft ska åka på och jag är väldigt pepp. Dessutom kommer Syfestivalen vara samtidigt som Antikmässan. Det ser jag som en bonus då man kan slinka iväg en liten stund till angränsande mässhall och se på gamla saker. Härligt när man kan kombinera nytta med nöje. Nu kommer jag inte blogga något på några dagar för jag har fullt upp på mässan. Jag hoppas vi ses där!

 

 

 

 

Now it's time for a blogg-break, because I'm going away to work at a textileshow for the weekend. I'll be back next week! Bye, bye....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0