Rosor på Valentin...

Idag är det ju den fjortonde februari, valentin. Ingenting som egentligen firas av oss här hemma men maken överaskade ändå med en bukett rosor och en hjärtformad ask med chokladpraliner. Att få choklad och blommor är verkligen bland det bästa. Klassiskt romantiskt och något som jag verkligen faller pladask för. När maken dessutom berättade hur han tänkt på detta i över en vecka så blir man ju än mer varm i hjärtat. Min make, världens bästa man och honom har jag turen att vara gift med. Det går inte en dag utan att jag tänker på vilken bra karl det är att dela sitt liv med.....







Today when I got home my husband surprised me with sweet yellow roses and a heartshaped box of chocolates. Classic romantic and it made me swoon. Oh, how much I love that man...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0