Aloha!

I veckan fick jag ett paket med posten. Jag vet, gamla nyheter, jag skrev ju om det i förra inlägget. Jomenvisst om det inte varit så att det handlade om ytterligare ett paket. Jag fick även lite godbitar från den där tyska sidan jag nämnde för några inlägg sedan.  I förra helgens sömnadshets insåg jag att jag behövde mer powermesch, så jag skyndade att klicka hem lite och så fanns det även ett tjusigt baddräktstyg som jag bara var tvungen att slå till på. Inför sommaren 2012 kommer jag ladda med ett helt gäng olika typer av badkläder och det här ser jag framför mig hur det skall bli en tvådelad baddräkt (bikini för vissa) i bästa Betty Grable stil. Aloha hette det och vilket passande namn. Tjusigt värre var det iallafall och jag längtar efter att få slänga mig i plurret bara jag ser det. Här förtränger vi 16 grader minus och tänker på varmare årstider.



Det var inte bara vit powemesch (som jag inte fotade, för hur kul blir det på bild?) och baddräktyg jag köpte utan även lite Bh-tillbehör. Det behövs alltid och rosa är favoritfärgen på det man har under...





I got a packade with goodies yesterday. A bathingsuit fabric, some white powemesch and some notions for bra-making. Lovely, I look froward to another weekend by the sewingmachine....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0