Och vinnaren är.....

Det har utsetts en vinnare i min lilla tävling. Dragen ur morfars fina hatt (som maken ärvt och numera stoltserar i när han ska vara lite extra fin), ingen mindre än.... *Trumvirvel* för spänningens skull.....Kristina!! Grattis och ha den äran. Maila mig din adress så skickar jag ett litet paket till dig! ([email protected])


De som har ögonen med sig ser även att jag "råkat" få två till bakelitarmband till min samling och just nu är de mina favoriter...Kan man tänka sig!




Kommentarer
Postat av: Betty Lou

åh du och dina fina armband. etsy? jag hittar bara snuskigt dyra i bakelit så köper inga alls

2011-05-05 @ 20:59:16
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com
Postat av: Olivia

hehe, mjo, det finns ju en del dyra... Men jag har satt min gräns på 24 dollars typ. så det är ju inte såå farligt. Det vita är etsy (80 spänn bara, säljaren visste inte om att det var bakelit. hurra) det orangea var ebay, för typ en 100-lapp det tyckte jag det var värt.. :)

2011-05-05 @ 21:47:21
URL: http://vidmittskrivbord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0