Ett rum med utsikt....

Från vårt kök har vi en riktigt fin utsikt och den är extra trevlig när på kvällen efter en riktigt solig dag som häromkvällen innan regnmolnen kom. Det är riktigt fint att titta ut på ängarna och tallarna när man äter sin kvällsmat eller dricker en kopp te vid köksbordet. Speciellt när solen precis går ned och förgyller allting i dess väg. Det är verkligen något som jag inte insåg att jag saknat tidigare, en fin stillsam utsikt över ett vackert naturlandskap. Men oj vad glad jag är över att jag har det nu.....




The view from our kitchenwindow are spectacular some nights when the sun goes down. I just love living in the country.....

Kommentarer
Postat av: nilla

Så vackert.

2011-05-30 @ 11:19:36
URL: http://gunilladeluxe.blogspot.com
Postat av: Olivia

ja visst är det..Älskar landsbyggden... :)

2011-05-30 @ 13:04:14
URL: http://vidmittskrivbord.blogg.se/
Postat av: Erika

Sommarljus... Älskar det! Har i nya lägenheten trevlig utsikt mot skog trots att jag bor i ett lägenhetsområde (mitt hus ligger längst in i området). Trots det har jag insett att jag kommer sakna mitt norrfönster mot parkeringen i gamla lägenheten. Utsikten var inget vidare, men ljuset som kom in hela sommarkvällarna och nätterna... Vidunderligt vackert! Har aldrig riktigt förstått varför man ska lämna landet på semestern =)

2011-05-30 @ 13:55:17
URL: http://swingingvintage.blogspot.com
Postat av: Olivia

Ja visst är det härligt....kan tänka mig att det är ännu finare ljus uppe där du bor...



Nej, i sverige finns mycket fint att uppleva..nu ska jag iofs lämna sverige för min semester, men inte långt. jag ska till danmark. ;)

2011-05-30 @ 14:49:31
URL: http://vidmittskrivbord.blogg.se/
Postat av: Kristina

Trollskt! Fick jag välja så skulle jag ha utsikt mot hav, ljudet av vågor är som terapi för själen. Men doften av solvarm skog är det likaså...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0